суббота, 25 июня 2022 г.

Гуси

 Доброго дня,мої любі.Я жіночка інколи легковажна,але намагаюсь обіцянки виконувати.Тож пишу як і обіцяла про своє нове життя. Дозвольте похвалити себе, я успішно здала іспит з першого модуля мовної школи.Це совсім не значить шо я можу вільно розуміти і розмовляти,але трохи просунулась)))Почалися канікули і я маю час ще раз закріпити вивчене перед другим модулем і трохи часу на улюблене хобі.

Тож про хобі:як я вже казала, я маю змогу спілкуватисяз місцевими печворкинями і була на черговій щомісячній зустрічі з ними .Трохи поясню чому допис має назку "Гуси".Бо тут є гуси ,гуси різні, деякі може і не гуси але схожі.











Останні для печворкинь найцікавіші, чи не так?))А ще тут гарна флора :натуральна та клаптикова






Я вирішила збирати гербарій,жалкую що така думка не прийшла мені в голову раніше.На клубній зустрічі святкували день народження однієї фрау(про вік казати не буду) всім відомо що за вік у жінки не питають)))але вік поважний ,а фрау молодець!


Так виглядає бельгійська десертна кулінарія.Ще був незвичний ,як для мене ,печворкіст
Дуже мені сподобалась ідея одного девайса
Це така саморобна книжка для тимчасового компанування блоків,сторінки чергуються,одна прозора з фатіну інша з чогось на зразок фетру , на який можна тимчасово викласти блок і накрити для фіксації фатіном, все надійно збережено.Думаю зробити таку колись, зручно для зустрічей,або шиття на природі.


Ці роботи розвішані на всіх вільних місцях,і вільних місць вже нема.Тож наступного разу покажу інші роботи місцевих майстринь.
Всім дякую за увагу,примаймося,тим більше, що історія з Байрактарами засвідчує що ми можемо не мало))Хай щастить.









Комментариев нет:

Отправить комментарий