пятница, 22 апреля 2022 г.

Життя

 Доброго ранку,ми з України.Але тимчасово живемо в Бельгії.Сьогодні рівно місяць як ма приїхали в Антверпен,трохи роздивилися навкруги і оговталися.
Напишу вам про наше життя тут і про ту казкову історію яка з нами відбулась.Ще в 2011 році мій чоловік з донькою у Львові познайомився з парою з Бельгії які мандрували Україною. Цікаве знайомство мало наслідки)С початком війни ці люди згадали про нас і запросили до себе.Не братній народ,а саме бельгійці запропонували допомогу!А росіяни не тільки не брати, а й не люди .

Тож ми приїхали,они прийняли нас як рідних.мобілізували друзі,родичей на допомогу нам.Хтось позичив ліжко,хтось ковдру,велосипед та одяг.Сльози стримувати було важко.Зараз ми в процесі отримання документів,без їхньої допомоги я б не впоралась з цим,а з ними вірю в успіх.Одразу скажу:я не збираюсь тут залишатись назавжди,але час не певний і кожен день різний.

З казкового :в якості подарунку їм я привезла клаптикову ковдру.Одразу з'ясувалось що мати друга теж має таке захоплення!І я потрапила в світ бельгійского печворку.

Мені надали машинку,подарували журнали и тканини.І запросили на зустріч печворкісток.Це неймовирний подарунок долі,Геть чужа країна,декілька тижнів перебування тут і я отримала те що асоцеюється   з мирним життям.

З поганого: я не володію нідерландською мовою,це дуже погано,але я вчу.Записалась на курси,але дещо вивчила і сама по підручнику тому ми могли хоч" на пальцях" та порозумітися.
Шиють тільки руками,не поспішаючі та у задоволення,дуже охайні та складні роботи.Вразили мілкоскопи
Бачите наперсток?
маленький блок 2,5 дюйма
Ну це взагалі вище мого розуміння.
Маю купу вражень і інформації,поділюся нею згодом.Думаю що для когось з вас це буде розрадою.
Щонеділі я маю змогу ходити на мітінги з підтримки України,зшила декілька брошок з жовтоблакитним сердечка і подарувала новим знайомим.
Дуже болить серце за Батьківщину,думаю про це нагадувати в блозі буде зайвим,бо хочу трохи позитиву вам подарувати.
Хай щастить.







12 комментариев:

  1. Оксана, дуже цікаво буде почитати про бельгійських печворкісток) хоча нас, україномовних, не дуже хочуть читати, бо пишемо "на непонятном". Та і хай їм грець!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Як я пояснила.україномовною я стала нещодавно.І всі, для кого я хочу писати, мене зрозуміють.А кому "непонятный"мандрують шляхом корабля.Обов'язково буду писати,маю фото.Сподіваюсь опаную мову і багато цікавого розпитаю в місцевих,як все влаштовано и які традиції

      Удалить
    2. Ви ще переймаєтесь тим , що хтось там не хоче читати україномовних ? Вже давно мають бути послані далеко та глибоко.

      Удалить
    3. Я навіть радію що не буде дехто читати.

      Удалить
  2. Привіт, Оксано! Чекатиму розповідей!

    ОтветитьУдалить
  3. Оксано , привіт ! Рада , що ти в безпеці. Розказуй нам , будь ласска побільше про печворк у Бельгії . А ще прохання сфотографувати отой квілтик , що на другій світлині над тою бабцею висить він . Я б на нього глянула в розгорнутому вигляді.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. наступна зустріч за чотири тижні,але може виберусь туди спеціально раніше і обов'язково зроблю світлину

      Удалить
  4. Привіт, Оксано! Завжди цікаво дізнатись про життя в інших країнах. Аби б ще обставини інші... Рада, що ти в безпеці.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дуже рада тебе чути,у тебе все більш-меньш?У вас безпечно?

      Удалить
  5. Оксаночко, дуже рада тебе бачити у безпеці. Цікаво піддивитися на печворк-життя Бельгії, ти наш емісар! Звісно, прикро, що такий паскудний привод, але, сподіваюсь, що попри все, ти зробиш лимонад з того лимона. Обіймаю!

    ОтветитьУдалить
  6. То ж воно й є.Лимонад з лимону!Буда щаслива як що зможу вас розрадити хоч трохи цікавинками.

    ОтветитьУдалить