воскресенье, 1 мая 2022 г.

Dear Jane

 Всім доброго дня.Сьогодні моя розповідь про неочикуване.Я ,як кожна притомна печворкиня,чула про відомий квілт "Dear Jane".більше того,неодноразово бачила спільні проєкти які закликали до участі.Але я завжди реально оцінювал свої можливості:хто я і де Джейн)))Тому навіть не збиралась порушувати цю тему.Але у Бога на мене свої плани!

Пані Марія,моя хрещена в бельгійському печворку при нашій зустрічі не лише показала свою  Dear Jane й подарувала мені велику коробку з   .... шаблонами до неї!

я навіть не одразу второпала про що це,бо мало не розплакалась від тої доброзичливості яку бельгійці до нас виказували.
До цієї коробки додалось ще оце
То б то я не маю жодного шансу НЕ шити Dear Jane .Особливо коли я побачила наскільки ретельно підготовані шаблони
Кожен блок в окремому пакуночку,підписаний і розфарбований.
Скільки блоків міститься в тій коробщі я навіть не рахувала)))Буду шити потихеньку.



Тим більше що люб'язні бельгійці надали мені все необхідне для цього.

Серед подарованого було з десяток вже зшитих блоків .Тож я продовжую .
З цих 12 моїх лише 4,але я не зупиняюсь)))Поки що бракує різноманітних клаптиків але то діло наживне.
Вирішила ,що частину блоків використаю на чохол для машинки.Моя  Dear Jane буде подякою Бельгії,а для мене символом людяності.Я мушу її сшити як подяку.
До побачення,тримаймося!




4 комментария:

  1. Так, ДД тебе просто наздогнала, і не шити в тебе нема варіанту. Тому просто ший і отримай задоволення від процесу!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. і я саме про це!Наздогнала!Потроху просувається діло.

      Удалить
  2. Бажаю успіхів! Із цікавістю будемо спостерігати за процесом)

    ОтветитьУдалить