понедельник, 30 мая 2022 г.

Потихеньку

 Доброго дня.а може й вечора.Це не суттєво, бо мова про клапті,а про них можна навіть і вночі.Я намагаюсь шити свою ДД.Виходить в мене не швидко. але я не зупиняюсь.Не швидко тому що я багато часу присвячую вивченню мови, а для мене це не легко,роботу та хатні справи ніхто не відміняв.А ще інколи хочеться доторкнутися до прекрасного.Тож по порядку: про хатні справи не буду ,то проза.Робота то просто робота.А про прекрасне трохи покажу.Вихідними були в Мехелені.Це невелике, але дуже чудове місто між Антверпеном та Брюселем.


Дуже сподобалось місто:тихе та старовинне.Фотографій зробила багато,але не, всі як зазвичай у мене, вдалі)))

Про вивчення мови:важко але не сдамся)))

Про ДД:важко також,але я наполегливо просуваюсь вперед і вже зшила декілька блоків



Деякі блоки рекордсмени з микроскопічності і тому дуже не швидко шиються.Але скажу вам, що шити ДД це задоволення і медітація,не поспішаючи ,а отримуючи задоволення.Нажаль не вдалося потрапити на клубну зустріч з печворкинями,бо потрапила під зливу і довелося скоріше їхати додому велосипедом.Сподіваюсь наступну зустріч відвідати,тим більше що маю дещо сфотографувати і показати.
До побачення.


2 комментария:

  1. Це добре, що вдається шити) Я ніяк не можу почати щось робити руками - душа болить... Так, строчу те, що необхідно, а так щоб зануритися в творчість - не вдається...

    ОтветитьУдалить
  2. Розумію,не скажу що і в мене бажання фонтанує.Але потроху шию,щоб відволіктись від новин((

    ОтветитьУдалить